Vart leder denna höstkväll!?



Dagen som varit har varit helt ok. Jag och Daniel tog oss runt till olika butiker och affärer och lämnade våra CV:n och pratade med chefer. Vi tog oss också in till valbo för att kolla lite i affärer efter kläder men hittade tyvärr inget roligt där. Har fått 2,500 kr som jag hade lust att handla upp men så blev det inte idag.
I kväll har jag inget planerat, är väldigt sugen på att hitta på n¨got så vi får väl se om någon hör av sig eller om jag måste höra av mig till någon. Jag är riktigt sugen på att gör något ute, kanske en lång promenad eller varför inte årets sista grillning ?!
vi får se vart kvällen för mig.
Ha nu en trevlig kväll och sov så gott alla som ska till sina jobb eller sin skola!

/André Dahlgren Melin


Kommentarer
Postat av: TG

Jag röstar på årets sista grillning=) Fan vad gott med grillat :D

2010-10-11 @ 18:45:44
URL: http://temeesgen.blogg.se/
Postat av: André

Vi får ta det någon dag :)!

2010-10-12 @ 10:11:23
URL: http://www.morsanpouzar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0