4 år av blåmärken



Jahapp, alliansen tycktes ta hem segern och SD kom med i riksdagen med sina 5,7 % enheter.
Öhm.. ja vad ska man ta och säga om de då? Finns inte så mycket.. Jag var nästan helt säkert att de rödgröna skulle ta hem en stor seger..
men som sagt nu blir det yttligare 4 år av blåmärken och mer åt de rika och mindre åt de fattiga..

Dagen som varit har varit ganska hektiskt.. först var jag ner till stan med Petra och Matilda och fikade lite och efter fikat så blev det traska runt lite och knalla lite och sedan handla mat på ica innan vi kom hem.
Nu så har det blivit lite mys framför tv:n och bara vilat.
Om ett lite tag ska jag bege mig mot Jernvallen för yttligare ett träningspass 21-23..
Hoppas alla haft en bra dag!
Min har varit skaplig.

/André Dahlgren melin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0