Äntligen fredag!



Då var det äntligen dags för fredag och helg, fast att jag har helg varje dag känns det som,, Helgen blir väldigt händelserik.
Idag kommer Matilda vara på dagis till kl 1 för sista dagen på inskolningen och efter det så tänkte vi bege oss ner mot stan för barnens dag och höstmarknad. Imorgon har vi blivit bjudna på middag hos far min och så ska vi cykla och plocka svamp igen eftersom Petra verkligen gillade det och på söndag blir det match mot Broberg borta i Dina Arean (Edsbyn).
Så helgen är verkligen fullspäckad med aktiviteter!
Jag har fortfarande idé torla med filmer man kan se så snälla kom med förslag nu när helgen också är här!
Hoppas alla får en trevlig helg och att ni inte super bort den!

/André Dahlgren Melin


Kommentarer
Postat av: emil

Jag ska supa hela helgen:D

2010-09-10 @ 09:10:43
Postat av: sofie larsson

andré, har du inte sett the crazies, så se den !

2010-09-10 @ 14:19:10
URL: http://ingelasofie,blogg,se
Postat av: Jenny

Natt på museet 1 och 2 är bra :)

2010-09-10 @ 16:52:22
Postat av: André

Sofie: Den har jag nog inte sett men ska nog försöka fixa hem den :)!



Jenny: Ja dom har jag ju redan sett men dom är riktigt bra dom!



Emil: fatta man ju ;)



Tack för tipsen

2010-09-11 @ 08:28:31
Postat av: emma berglund

ni måste se



- the notebook

- a walk to remember

- dear john



MÅSTE!

2010-09-12 @ 19:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0