Ätligen Fredag!!



Sitter här framför datorn med lite godis och försöker få lite inspiration, dumle är iaf riktigt gott och dom är små sura svamparna som är turkos och rosa är så goda! Men mest av allat älskar jag choklad, alltså finns det något godare än de!? jag är på världens godis humör nu men det beror nog på att jag inte ätit frukost än!
jag måste faktiskt bli lite bättre på det där med frukost för det är väl dagens viktigaste mål om jag inte hört fel?!
Idag hade jag tänkte gå ner på stan en stund och handla något till Petras födelsedag men så blir det inte eftersom hon och Matilda ska med. Men det löser jag nog på något vis.
Dagens träning börjar 20.00 och slutar 21.00 hihi underbart med tränig på en fredag, jaovisst!
Får se om jag ska träffa markström ikväll och se en film eller hur det blir.. Jag har faktiskt ingen aning..
Kommer inte ha ågot interet hemma heller eftersom min dator har blivit lite misshandlad, men som tur är finns mobilen om ni vill nå mig! Jag kommer troligtvis att byta nummer snart när jag skaffar mig en ny mobil men det blir också comviq så ni ka vara lugna!
Nej nu blir det frukost innan jag hungrar ihjäl!
Ha en trevlig fredag alla nyktra!

/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0