humor..


Har skapligt tråkigt nu, sitter och inte gör något och väntar tills klockan ska bli 4 då jag ska träna bolltrollara.
Efter att ha tränat dom ska jag dra mig hemåt för att fixa lite små saker och packa inför helgen då det blir borta match i Edsbyn igen och fest på Lördag kväll. Det kommer bli utgång på Fredag efter träningen med men på Lördag då det är avslutning med Hofors AIF så vet jag inte var vi går ut eller om vi går ut men hoppas de! Det kommer troligtvis bli en hel del festande! Men jag ska nog vra på min nyktra sida ;)! Mahaha
Ge mig humor, snälla.. !?
På söndag så blir det cup med bolltrollarna från 9 - 15 så kom och kolla och heja på vårat topplag!
det kommer ett roligare inlägg ikväll om jag får lite inspiratio..
Min mobil é död med..

/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0