Lite nöje, bland annat Rockbjörnen, slipknot

Oskar Linnros - Måste ge ett stort Grattis till Oskar Lindrot som igår tog hem 6 st Rockbjörnar och bland dom var det Årets svenska låt och årets genombrott. Rapparen som blev producent som blev popstjärna tog i går hem två av de prestigefulla Rockbjörnen-priserna. Det är bara att grttulera! Såg honom live på sommarkrysset tidigare i somras men blev inte så imonerad av honom då men efter att ha lyssnat lite på Spotify så har han ändå fastnat inne i min skalle!

Lars winnerbäck - tog hem årets mannliga live artist, har aldrig sett han live förutom en film som han spelade in under hans turné för någon sommar sen och den måste jag verkligen säga var grym! Du var verkligen värd detta pris!

Slipknots egen Joey Jordison har röstats fram till den bäste trummisen i världen och det är inte första gången han får denna utmärkelse! Han är verkligen otrolig, helt sjukt jävla bra om man får säga så!
Nu hinner jag inte läsa mer nöjen och dela med mig för nu blir det duschen sen fortsätta packa!
Ha en trevlig helg och jag bjuder på ett smakprov av Joey Jordison som måste ses!
http://www.youtube.com/watch?v=sp_PJrPgpk8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0