Morgonstund har guld i mun

Sen träning igår kväll och jag var hemma rund halv tolv, väl hemma blev de kolla på en dokumentär om två familjer som hade 23 barn tillsammans. Ena familjen hade 10 barn medans den andra hade 13 st, tänk att försörja en 13 barnsfamilj!? Tänka alla blöjbyten, skjutsa fram och tillbaka, skolan, handla mat, och jaa alla vardags sysslor. Den var iaf väldigt spännande att se på hur dom hade det och de olika lösningarna de hade för att underlätta men det är något jag aldrig skulle utsätta mig för! 
Dagen idag blir först se på film med Petra när hom kommer hem, sen ut och springa och köra lite styrka, sen ska jag nog kanske ner på körskolan om jag orkar! det är väl det som är planerat, eller ja jag måste hem och hänga tvätten och säga hej till mamma som kommer på besök över dagen!
Nu kom plutten hem så nu blir de film!
Ha en bra dag!

/André Dahlgren Melin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0