Positiva tankar

Det finns många tankar uppe i mitt huvud just nu, men det börjar jag ju bli ganska van vid.
Många av de tankar jag har just nu är hur jag ska gå vidare med livet.. ska jag ens försöka med ett förhållande eller är det helt kört? vill hon ens? för ena sek verkar de som de sen verkar det som man inte ens finns.
vill jag?
2 dagar eller ja krognätter i rad blev jag sårad, sen så menade man inte det som hände när helgen var slut.. Men då lär man ju fan visa att man ångrar de med och inte bara säga "jag menade det inte" och sen ska allt vara bra!
Om man verkligen ångrar sig så säger man förlåt och försöker med alla medel få personen att inse att man verkligen inte menade det man sa eller gjorde.
Jag vill heller inte ha en flickvän som ligger på andra sidan sängen eller sitter i andra sidan soffan, jag vill ha närhet.. vill känna känslan av någon som kommer och lägger sig i ens famn och säger "jag älskar dig"
Det var väldigt längesen det hände för mig...
Men som sagt positiva tankar ska det vara men det är inte så lätt ibland, hur mycket man än försöker!
Vad man än gör så känns det som man gör fel.
Jag vet inte vad jag ska göra bara..

/André Dahlgren Melin


Kommentarer
Postat av: Camilla Nilsson

Klart man vill ha närheten både i sängen o soffan. Med någon som ligger på andra sidan sängen så låpngt bort dom kan eller som inte sitter med än i soffan är inte kul... Jag är nog lite lika, ska vara närhet, behöver ju inte vara hela tiden och jätte nära, men lite då och då :)

2010-09-28 @ 22:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0