skogstur det e frågan de ?



Har precis vaknat upp i sängen bredvid mina små älsklingar och fått höra om nattens alla drömmar, det var allt från glasflaskor till skalbaggar och en massa annat roligt. Matilda har en förmåga att suga och dregla ner saker och just nu funkar inte Petras mobil pga de, men vi får hoppas att det löser sig med den!
Nu snart när Petra och Matilda går till dagiset så ska jag sätta igång och baka en kladdkaka samtidigt som jag ska se mig en film, tror det ska bli beck idag igen. Om ni har något bra filmförslag så kom gärna med de, för just nu står det helt still i min hjärna och jag har inga idéer!
Det är sagt att vi ska tillbringa eftermiddagen i skogen med min mamma som är på ett kort besök i Sandviken, men jag vet inte hur det blir nu när vädret inte ser så lockande ut, men det har väl aldrig hindrat mig!!
återkommer om det blir någon skogsrunda..
Ha en bra dag!

/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0