Söka Jobb men vad?!



Solen skiner igen efter många dagars regn men den skiner inte som i somras, det märks att hösten närmar sig med stormsteg. Det jag verkligen saknar är att sitta hemma hos pappa när regnet vräker ner och åskan slår, det är så mysigt på något vis.
Jag måste verkligen börja säka jobb snart och skaffa mig ett körkort men det är så svårt att veta vad man ska söka för jobb? Så kom gärna med ideér till mig! skulle verkligen behövas lite mer fantasi kring mitt jobbsökande!
Körkortet står väldigt still fortfarande och Jonas Blom tog sitt körkort igår så ett riktigt grattis till dig Jonas! Det blir nog så att jag ska köra lite i helgen när jag, Petra och Matilda drar oss mot Norrköping sen ska jag försöka köra varje dag nästa vecka på körskola för nu ska jag ha mitt körkort, Det är bara så!

/André Dahlgren Melin

Kommentarer
Postat av: sara

brandman är ju jävligt kul asså ;D

2010-09-01 @ 18:31:00
URL: http://saralouiise.devote.se
Postat av: Camilla Nilsson

Beror på vad du tänkt dig vart, heltid/deltid eller vad du än kan få... en början är ju att söka kungsberg, eller så söker jensas kock/pizzabagare just nu :P

2010-09-01 @ 22:21:27
Postat av: André

Kungsberget är redan bortplockat av mig, hinner inte med träningar och så. Tyvärr tror jag inte att jag passar som pizza bagare men kan ju snacka med dom där MAYBEE ;)

2010-09-02 @ 09:43:33
Postat av: Camilla Nilsson

Hehe det har itne att göra med vad man passar som utan om man vill ha penagr/jobb ;)

2010-09-02 @ 22:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0