Träningsdags igen 21-23



Ännu en sen träning i Göransson Arena.. Känner att jag har världens träningsverk i låren och är hur seg som helst i benen men vet inte vad det kan bero på! jag har inte en susning om det!?
Matilda har gått sin första vecka eller ja 3 dagar som det bli i veckorna nu framöver på sitt dagis, Hon verkligen älskar det och det märks så tydligt att hon trivs och det gör mig så glad! Men det är klart att man saknar henne om dagarn men ändå skönt att få lite ensam tid med Petra.
Nej nu står det faktiskt helt still i mitt huvud.. Jag hade så många saker jag ville skriva om idag men nu har jag gelt glömt bort dem!
Men men det får bli att packa väskan till träningen nu!

Ha en trevlig kväll!

/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0