Valbo - Sandviken - Valbo - Sandviken ---- Norrköping

Ska snart ta mig lite frukost innan jag och Petra drar oss till Valbo med Matilda, vi ska väl in på någon leksaksaffär och så ska jag lämna in mobilen på lagning igen.. hämtade den igår.. blir så förbannad!
Efter det så blir det tillbaka till kära viken för packning till både träning och imorgon. Sen drar jag tillbaka till Valbo igen för träning med Skutskär och sen tillbaka igen till viken för ännu mer packning och städning och imorgon bitti åker vi alla till Norrköping för att hälsa på mor min och Rolf så klart!
Kommer nog mer ikväll om jag hinner, är lite stressad just nu.

/André Dahlgren Melin

Kommentarer
Postat av: Anonym

hälsa dom!

2010-09-02 @ 12:00:54
Postat av: André

De ska jag men från vem :)!

2010-09-02 @ 14:59:40
Postat av: Anonym

jag skrev mitt namn men nått blev konstigt när det skickades. madde (:

2010-09-03 @ 06:45:28
Postat av: André

Jahaja då förstår ja :)!

2010-09-03 @ 09:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0