Who can love you!?

Igår blev det sen träning igen så idag är jag väldigt, väldigt sliten! Känner att hela kroppen egentligen bara vill ligga ner i sängen framför en bra film och bara få vila upp sig och kanske bli ompysslad, haha!
Idag kommer mamma och Rolf på besök över dagen och vi kommer åka till Owe´s med Petra och Matilda efter mamma varit på sjuhuset.
Min mobil som varit inne på lagning är nu tillbaka och den funkar kanan "tyvärr"! ville att det skulle vara samma fel igen så jag kunde få en ny men inte då, vi får bara hoppas att den kronglar snart!
Nu ska jag ta och göra mig klar och fixa tid till hjärtkoll och lungkoll.. i need it!

/André Dahlgren Melin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0